Vanaf deze maand is het niet meer mogelijk om de Blackberry Curve en Bold te bestellen via T-mobile.
De reden is dat veel klanten het probleem hadden dat er te veel dataverkeer in rekening werd gebracht. T-mobile verklaarde dat dit een technisch mankement is van de Blackberry in combinatie met het T-mobile netwerk. Op dit moment overweegt T-mobile om de verkochte toestellen terug te roepen. Of er ook problemen zijn met de Blackberry Curve en de Bold in combinatie met het KPN netwerk is nog niet bekend.
Henny van der Heiden, woordvoerder van T-Mobile: "Het issue met de servicebooks naar BlackBerry toestellen is opgelost. Dit betekent dat klanten via de servicebooks weer de juiste instellingen toegestuurd krijgen. Hierdoor gaat internetverkeer over het juiste apn, en valt dit onder de flatfee van een Instant Email of Solution abonnement. Deze oplossing is van toepassing op zowel huidige klanten als nieuwe activaties. Zoals je weet is de verkoop midden deze week stopgezet uit voorzorg. As maandag zal de verkoop hervat worden. We zijn nog aan het uitzoeken of er een beperkt aantal klanten nadeel hebben ondervonden, mocht dit zo zijn dan zal direct compensatie plaatsvinden. De verwachting is dat dit over zeer kleine bedragen gaat."
bron: telecomlog.nl
Vul hier je e-mailadres in en ontvang de nieuwsbrief met het laatste nieuws en de meest actuele aanbiedingen automatisch in je mailbox.