Misschien is het je al opgevallen: Belsimpel heeft een nieuwe look! We beginnen 2018 fris. Wat de rebranding inhoudt, lees je in dit artikel!
De naam van Belsimpel is al bij veel Nederlanders bekend, toch vinden we het inmiddels tijd voor verandering. Daarom starten we vanaf het begin van dit jaar met een nieuwe campagne, die tot stand is gekomen in samenwerking met marketingbureau Dawn (SAN’s Agency of the Year). In deze campagne zal ‘De Belsimpel Methode’ centraal gaan staan.
In deze nieuwe campagnes laten we zien dat je bij Belsimpel altijd terecht kunt voor advies dat bij jou past. Zo kun je met De Belsimpel Methode een maximaal bedrag invullen dat je per maand kwijt wil zijn aan je telefoon, waarna je op basis daarvan een voor jou op maat gemaakt advies krijgt. Onze werkwijze blijft dus precies hetzelfde, maar met deze campagne maken we meer duidelijk wát we precies doen: methodes ontwikkelen die het uitzoeken van een telefoon en abonnement makkelijker maken.
Zoals je misschien al hebt gezien, verandert ook het beeldmateriaal. De animatiepoppetjes van Jeroen en Jeroen hebben ons veel gebracht, maar ze verdwijnen naar de achtergrond en uit de televisiereclames. Voortaan zul je op TV echte klanten voorbij zien komen die een telecomvraag hebben. Het antwoord op deze vraag wordt gevonden door gebruik te maken van De Belsimpel Methode. De Methode wordt in de nieuwe campagnes gesymboliseerd door een witte cirkel. Het personage kan hierop drukken om De Methode te activeren. “Deze witte cirkel is een nieuw beeldelement dat prominent weer wordt gegeven in al het materiaal, denk hierbij niet alleen aan de televisie- en radioreclames, maar ook de website, social media, bedrukkingen en natuurlijk de winkels” aldus Jeroen Doorenbos. Vanaf 1 januari 2018 worden de nieuwe reclamespots uitgezonden op bijna alle Nederlandse televisie- en radiozenders.
Hieronder vind je één van de nieuwe spots.
Vul hier je e-mailadres in en ontvang de nieuwsbrief met het laatste nieuws en de meest actuele aanbiedingen automatisch in je mailbox.