Ook na je bestelling staan we voor je klaar. Werkt je toestel bijvoorbeeld niet zoals verwacht? Veel problemen kun je verhelpen via onze pagina voor het zelf oplossen van toestelproblemen.
Is je probleem niet verholpen of heb je een andere vraag over het retourneren van je product? Hieronder vind je veelgestelde vragen over garantie, reparatie, ruilen en annuleren.
Indien je het defect binnen 5 werkdagen na ontvangst bij ons meldt, kun je het toestel retour sturen. Meld het probleem via zakelijk@belsimpel.nl voor verdere instructies. Vermeld in de e-mail het ordernummer, de naam en het IMEI-nummer van het product en geef een korte omschrijving van het defect.
Meld je het defect buiten 5 werkdagen? Laat het ons dan ook weten via een e-mail. We helpen je dan verder via een reparatie.
Ben je een Grootzakelijke klant? Dan kun je het toestel voor de volgende merken zelf aanmelden voor reparatie bij het reparatiepunt voor Samsung, OnePlus, Asus en Oppo. Gaat het om een Apple, Asus, OnePlus, Oppo of Samsung toestel, dan kun je het toestel zelf aanmelden via de website van de fabrikant zolang je binnen de termijn van de fabrieksgarantie zit. Bij Apple is dit 1 jaar, bij de overige merken is dit 2 jaar.
Gaat het om een ander merk? Dan kun je het toestel via zakelijk@belsimpel.nl aanmelden voor reparatie. Vermeld in de mail het ordernummer, de productnaam en beschrijf het defect.
iPhones kunnen binnen een jaar na aankoop worden aangemeld voor reparatie via Apple. Het tweede jaar van de garantie loopt via Belsimpel. Meld het toestel aan door het IMEI, ordernummer en omschrijving van defect te mailen naar zakelijk@belsimpel.nl.
Indien dit een Fairphone, Google-telefoon, OnePlus, Vivo of Xiaomi betreft, kun je het toestel via zakelijk@belsimpel.nl aanmelden voor reparatie. Vermeld in de mail het IMEI- en ordernummer. Na aanmelden kan het toestel naar ons opgestuurd worden.
Een reparatie duurt doorgaans 5-10 werkdagen. Heb je vragen over de status? Neem dan contact op met onze technische dienst via de reguliere klantenservice. Vermeld hierbij ook je ordernummer.
Op de prijsopgave staat uitgelegd waarom de garantie is afgekeurd. Val-, stoot- en waterschade vallen bijvoorbeeld niet binnen fabrieksgarantie. Heb je vragen na het bekijken van de prijsopgave? Stuur je vraag naar onze technische dienst via de reguliere klantenservice en vermeld hierbij je ordernummer.
Als zakelijke afnemer is annuleren of ruilen in beginsel niet mogelijk. Heb je het toestel maximaal 5 werkdagen geleden ontvangen en wil je deze ruilen voor een andere kleur of model? Stuur het ordernummer en de reden van retour naar zakelijk@belsimpel.nl. Wij kijken dan naar de mogelijkheden.
Heeft het toestel bijvoorbeeld een andere kleur dan je hebt besteld? Meld het toestel dan via zakelijk@belsimpel.nl bij ons aan, onder vermelding van het IMEI en ordernummer. Via onze website kun je zelf alvast het juiste product bestellen, wij voeren een credit uit voor het foutief bestelde toestel.
Op dit moment is het technisch gezien niet mogelijk om meerdere e-mailadressen aan een grootzakelijk account te koppelen. Je kan kiezen welke van deze twee e-mailadressen je wilt koppelen aan je grootzakelijke account: