Zelf problemen met je product oplossen

Soms werkt je product niet zoals verwacht. In een aantal gevallen kun je dit zelf oplossen. Door zelf het probleem op te lossen hoef je je product niet op te sturen ter reparatie. En dat scheelt weer tijd!

Hieronder vind je vaak voorkomende problemen en de oplossingen ervoor. Klik op een probleem om de toelichting te lezen.

Veel voorkomende problemen met toestellen

  • Mijn toestel gaat niet (meer) aan

  • Mijn toestel laadt niet op

  • Mijn accu gaat snel leeg

  • Mijn telefoon is traag

  • Mijn toestel staat niet in de juiste taal ingesteld

  • Mijn toestel heeft een simlock

  • Mijn toestel herkent mijn simkaart niet

  • Mijn toestel heeft geen bereik

  • Mijn toestel maakt geen verbinding met mobiel internet

  • Mijn scherm reageert niet

  • Mijn scherm heeft een rode gloed

  • Mijn scherm heeft een "dode" of knipperende pixel

  • Mijn toestel is langzaam, loopt vaak vast of heeft plotseling een korte accuduur

  • Mijn refurbished iPhone geeft een melding over een onderdeel



Veel voorkomende problemen met accessoires

  • Mijn Airpods, of andere in-ear oordopjes, geven geen geluid

  • Mijn Nothing Ear (1)-oortjes geven geen geluid

  • Mijn Fitbit-bandje is kapot