Als je een abonnement aanvraagt, kun je bijna alles digitaal regelen. Het enige wat tot voor kort nog ouderwets en met papieren printjes moest, was het invullen en opsturen van het contract en het inscannen van je identiteitsbewijs. Dit kost veel tijd en moeite. Belsimpel.nl begint 2016 knallend met de introductie van abonnementsaanvragen zonder gedoe! Je kunt nu met een simpele iDEAL-verificatie je contract ondertekenen.
Het invullen en opsturen van je contract en het inscannen van je identiteitsbewijs is vanaf 1 januari 2016 verleden tijd. Je abonnement aanvragen is nu nóg makkelijker en hoeft niet meer via het papieren proces. Omdat de nieuwe procedure zoveel sneller is, geldt nu ook voor abonnementen: voor 23.30 uur besteld en betaald, morgen in huis!* Je kunt hieronder lezen hoe eenvoudig het nu is om je abonnement aan te vragen bij Belsimpel.nl.
Het is heel belangrijk dat wij zeker weten dat jij écht degene bent die de aanvraag doet. Dit kunnen we op verschillende manieren controleren. Voorheen ging het zo: je printte het contract, vulde het in, ondertekende het, je scande je identiteitsbewijs en stuurde dit allemaal op. Nu heeft Belsimpel.nl een snellere manier gevonden om zeker te weten dat jij de aanvraag doet:
Als je de bestelling hebt betaald met iDEAL, kun je die iDEAL-betaling gebruiken om het contract direct te ondertekenen. Als je niets hoeft te betalen, of je bestelling niet hebt betaald met iDEAL, kun je alsnog een iDEAL-betaling van één cent doen. Dan kun je deze betaling gebruiken om het contract te ondertekenen. Dit vervangt het hele papieren proces.
Als je een aanvraag doet en al een mobiel telefoonnummer hebt (en wilt houden), kun je gebruik maken van sms-verificatie. Je krijgt dan een controle-sms'je, zodat we kunnen nagaan of het telefoonnummer dat je hebt opgegeven klopt.
Je kunt nog steeds voor de papieren methode kiezen wanneer je een abonnement afsluit. Dit betekent dat je het contract moet printen, invullen en uploaden, en je identiteitsbewijs moet inscannen en uploaden. Kies je hiervoor, dan heb je je product niet de volgende dag binnen, ook niet als je voor 23.30 uur hebt besteld en betaald. Als je je product zo snel mogelijk in huis wilt hebben, vraag je je abonnement aan op de manier zonder gedoe!
Wil je meer weten over de nieuwe manier van abonnementen afsluiten bij Belsimpel.nl? Kijk dan op onze pagina over abonnementen afsluiten zonder gedoe.
* Door overmacht kan het zijn dat je het product toch niet de volgende dag in huis hebt als je voor 23.30 uur hebt besteld en betaald. We hopen in zo'n geval op je begrip.
** In sommige gevallen kunnen we na je bestelling toch nog vragen om een kopie van je ID Bewijs.
Vul hier je e-mailadres in en ontvang de nieuwsbrief met het laatste nieuws en de meest actuele aanbiedingen automatisch in je mailbox.